Nyheter fra PR-operatørene
Artikler
Langsiktige og strategiske samarbeid med influensere bør være standard i 2023
I PR-operatørene kobler vi merkevarer opp mot profiler og plattformer i sosiale medier, når innsatsen støtter PR-strategiene og konseptene vi utvikler for kundene våre. Slike samarbeid gir oftest best resultater når de er langsiktige, og det er samspill mellom verdiene til kunde og influenser.
Rosa sløyfe-aksjonen oppretter puppeprofil på happn
I oktober startet Brystkreftforeningen og Kreftforeningen sin velkjente Rosa sløyfe-aksjon. I datingappen happn er dette synlig som en profil der brukerne blant annet blir oppfordret til å bli kjent med puppene sine.
EasyPark har funnet plass hos PR-operatørene
Etter en pitchrunde mot tre andre byråer, skal PR-operatørene nå håndtere teknologiselskapet EasyPark sitt pressearbeid i Norge. – Vi er veldig fornøyde med at vi skal bistå det norske parkeringseventyret på sin videre ekspansjon, sier kundeansvarlig Olav Event.
Utleiemegleren leier inn PR-operatørene
Norges første og største utleiemeglingsspesialist, Utleiemegleren, har valgt PR-operatørene etter en byrårunde. Sammen skal de løfte frem det positive arbeidet meglerbedriften gjør for et bedre leie- og utleiemarked rundt om i landet.
Årets viktigste PR-arbeid
PR-operatørene er stolte over at vi får jobbe sammen med bistands- og nødhjelpsorganisasjonen CARE Norge. I år vil innsamlingen til julekampanjen deres gi tilgang på nødvendige helsetjenester og tryggere fødsler for kvinner – en viktig kampanje som vi oppfordrer alle til å støtte denne julen.
Kickstarter høsten med pressearrangement
Lørdag 25. september åpnet endelig samfunnet etter en lang periode med sosial distansering og digitale løsninger. Selv om vi har fått til det meste digitalt den siste tiden, er det særlig én ting vi i PR-operatørene har savnet gjennom pandemien – nemlig pressearrangement – fysiske pressearrangement.