Utleiemegleren leier inn PR-operatørene

F.v: Administrerende direktør i Utleiemegleren Forvaltning, Vibecke Lyse Augdal og kundeansvarlig hos PR-operatørene, Jørgen Wilhelm Bjerke.


Norges første og største utleiespesialist, Utleiemegleren, har valgt PR-operatørene etter en byrårunde. Sammen skal de løfte frem det positive arbeidet meglerbedriften gjør for et bedre leie- og utleiemarked rundt om i landet.

Utleiemegleren og PR-operatørene er allerede i gang med arbeidet og har den siste måneden jobbet med en større intern kartlegging og strategiprosess. Fremover skal arbeidet dreie seg om å bygge kommunikasjonsgrunnmur og å vise frem de verdiene meglerbedriften skaper.

– Etter en spennende prosess hvor vi har vurdert flere løsninger, falt valget på PR-operatørene. Det viktigste for oss var at de viste en forståelse av Utleiemegleren som bedrift, og at de evner å raskt gi oss operativ støtte med forankring i tilpassede strategiske valg, sier administrerende direktør i Utleiemegleren Forvaltning, Vibecke Lyse Augdal.

En bransje som «alle» har meninger om

Det er ingen tvil om at kommunikasjon er viktig for Utleiemegleren. Bolig er et av de heteste temaene i Norge i dag, og debatten rundt eie eller leie pågår stort sett kontinuerlig. PR-operatørene forteller at det var en av grunnene til at de var så begeistret for å få jobbe med meglerbedriften.

– Utleiemegleren er en utrolig spennende merkevare å jobbe med fremover. De befinner seg i en bransje som påvirker utrolig mange, og innen et tema alle bryr seg om, nemlig hjem. Vi gleder oss til å være med på å spisse arbeidet Utleiemegleren gjør med kommunikasjon i tiden fremover, forteller kundeansvarlig hos PR-operatørene, Jørgen Wilhelm Bjerke.

I dag forvalter Utleiemegleren over 16 000 leiligheter fordelt på 16 meglerkontorer rundt om i landet. De har alltid vært opptatte av å profesjonalisere utleiebransjen, og sørge for at lover og reguleringer kommer både utleier og leietager til gode.

Forrige
Forrige

EasyPark har funnet plass hos PR-operatørene

Neste
Neste

Årets viktigste PR-arbeid