Porterbuddy signerer med PR-operatørene

Skal levere PR helt hjem:

Logistikk og e-handelsinnovatøren Porterbuddy har sett eventyrlig vekst det siste året, og da behovet for kommunikasjonstjenester meldte seg var veien kort til PR-operatørene. Byrået hadde nemlig bevist at de behersket «utfordrer-PR» for Farmasiet.no, som er under samme paraply som hjemleveringsutfordreren.

Da Norge stengte ned i mars i fjor skøyt hjemleveringsbransjen virkelig rakettfart. Porterbuddy var blant de som evnet å utvide raskt nok. Samtidig var deres digitale tilnærming som skapt for kontaktfri levering. Det har ført til eksplosiv vekst, og i januar fant Porterbuddy ut at de var nødt til å få PR-hjelp i satsningen videre.

– Etter den store veksten i 2020 så vi et definitivt behov for å knytte oss til et byrå. Vi begynte søket som man vanligvis gjør, i nærmeste nettverk. Der fikk PR-operatørene svært sterke skussmål fra vår søsterbedrift Farmasiet.no, og etter noen møter med Eivind (kreativ leder i PR-operatørene) og teamet var saken klar. Vi har mange spennende historier å fortelle og gleder oss til å gjøre nettopp det sammen med PR-operatørene, forteller Martina Nicole Næss, markedssjef i Porterbuddy.

Kreative, innovative og fremtidsrettede.

Porterbuddy begynner å bli kjent for mange, men det er tydelig at PR-operatørene har store kommunikasjonsambisjoner for logistikk og e-handelsaktøren.

– Vi gleder oss veldig til å jobbe med Porterbuddy fremover, og virkelig elsker hvordan de utfordrer en bransje som tidligere har blitt styrt av tunge og relativt bakoverlente sværinger. Sammen skal vi virkelig vise at Porterbuddy er kreative og innovative banebrytere når det kommer til levering hjem på døren. Alle som har mottatt en «du var ikke hjemme så vi leverte på nærmeste postkontor»-melding når de satt spent og ventet på en pakke bør virkelig være med på å heie nå, forfekter Eivind Hammer Myhre, kreativ leder i PR-operatørene.

PR-byrå i stor fart

PR-operatørene har i det siste vært svært aktuelle. Før jul med Bureau-samarbeid og i 2021 med flere nyansettelser. Porterbuddy-signeringen føyer seg inn og bidrar til enda større medvind i byrået og skal vi tro byråleder Petter Thorendahl er det full gass inn et forhåpentligvis mer normalt 2021.

– Det er virkelig gledelig å kunne rapportere gladnyhet etter gladnyhet, spesielt etter en tung koronaperiode i første halvdel av 2020. Vi har heldigvis kun måttet ty til kortere perioder med permittering, og ser siden sommeren i fjor at vi virkelig har vind i seilene. Jeg lover at vi skal satse hardt videre også i 2021 og det er høy sannsynlighet for at vi blir enda flere, både på kundelisten og ansattlisten, mener en blid Thorendahl.

Om Porterbuddy

Porterbuddy er et norsk selskap som spesialiserer seg på rask, enkel og sømløs levering hjem på døren. Deres visjon er å bli den beste måten å handle på, med hurtighet, fleksibilitet og presisjon. Porterbuddy har også store visjoner innen bærekraftighet og etterstreber å levere med el-bil eller sykkel så ofte som mulig. De skal være en utfordrer som alltid tar kunden på alvor og Porterbuddy skal alltid være først.

Dette innlegget er skrevet av:

Eivind Hammer Myhre

Kreativ leder og kundeansvarlig452 18 950

Ikke gå glipp av nyttig PR-relatert informasjon.

Case