I 2022 koblet PR-o en rekke virksomheter opp med profiler på ulike plattformer i sosiale medier. Dette skal vi fortsette med, og vi skal satse på videoinnhold for størst mulig suksess.
I PR-o jobber vi blant annet med å utvikle konsepter, som gir kundene våre muligheten til å treffe målgruppen sin via plattformer og universer de vanligvis kanskje ikke er synlig i. Da tyr vi til profiler i sosiale medier, som da vi koblet høytalerselskapet Sonos med Julies Matblogg – et prisbelønnet samarbeid på Instagram.
I 2023 skal vi fortsette og satse mer på synliggjøring av virksomhetene vi jobber med, og innholdet skal tilpasses Snapchat, Instagram og TikTok. Dette er plattformer som prioriterer og løfter frem videoinnhold, som har vist seg å skape stort engasjement og organisk spredning. Vi vil også dyrke langsiktige samarbeid, som vi ser er fellesnevneren i flere av suksess-samarbeidene vi gjør i SoMe.
Vi har snakket med tre av managementene, som huser profiler vi benytter oss av. De støtter oss, når vi sier at videoinnhold er veien å gå i 2023.