Kickstarter året med ny rådgiver

Oslo, 21. januar 2019 – PR-operatørene opplever en stadig større oppdragsmengde, og nå kickstarter vi det nye året med en ny operatør. Tone Kjensmo er rett person til rett tid, ifølge byråleder Petter Thorendahl.

– Det siste halvåret har vi hatt en betydelig kundestrøm, samtidig som flere av våre eksisterende kunder øker oppdragsmengden. Dette er derfor et perfekt tidspunkt å få rådgiver Kjensmo med på laget. Hun er en omgjengelig og skarp rådgiver med en bakgrunn som matcher våre kunders behov, forteller Thorendahl.

Han understreker at det vil ta kort tid før Kjensmo er i full sving med å løse oppdrag for byråets kunder. Det er hun svært fornøyd med.

Først og fremst gleder jeg meg veldig mye. Jeg har lenge fulgt med på PR-operatørene og lagt merke til at de har en spennende kundemiks med et bredt spekter av varemerker. Dessuten virker de som en gjeng med engasjerte og nysgjerrige folk som er veldig imøtekommende, sier hun.

Klar for en hektisk hverdag

Kjensmo ser fram til å komme i gang og til å lære PR-operatørenes kunder å kjenne.

– Jeg har mye erfaring med å sette meg inn i ulike merkevarer, og jeg liker å ha en nær relasjon til kundene mine. Målet mitt er alltid å forstå kunden, være en god og konstruktiv samarbeidspartner og holde en tett dialog på godt og vondt, forklarer den nye operatøren.

I sitt forrige byrå, Patriksson Communication, opparbeidet Kjensmo seg bred erfaring som vil være nyttig for PR-operatørenes kunder.

– Som konsulent i Patriksson har jeg gjort alt fra strategisk rådgivning, brand management og produktkommunikasjon til mediekontakt, tekstproduksjon og idéarbeid. Dette har gitt meg god kjennskap til og et bredt nettverk i det norske medielandskapet. Dette vil jeg benytte meg av som rådgiver hos PR-operatørene, sier Kjensmo.

Viktig for å møte etterspørselen 

Byråleder Thorendahl er glad for å starte 2019 med en ny operatør i byrået.

Tone Kjensmo er viktig for oss når vi nå tar fatt på den økende mengden med oppdrag. I tillegg til hennes brede kunnskap innen strategisk og kreativ kommunikasjon, har hun dyptgående kjennskap til mote- og livsstil-segmentet. Vi gleder oss til å se Tone skape effektive løsninger for kundene våre, avslutter Thorendahl.

Dette innlegget er skrevet av:

Steinar Daltveit

Tekstforfatter og rådgiver478 26 344