PR-operatørene styrker laget med fire nye hoder

Med økt oppdragsmengde fra eksisterende kunder og med flere nye kunder på vei inn har PR-operatørene behov for flere kloke hoder. PR-operatørene styrker kompetansen på blant annet det digitale og opplevelsesbasert kommunikasjon.

PR-operatørene har hentet inn Madeleine Reuterdahl, som tidligere drev PR- og eventbyrået, Blast PR. Hun vil ta med seg noe av kundeporteføljen inn i byrået, men vil også fungere som rådgiver på andre kunder og prosjekter.

– Madeleine har en variert og spennende bakgrunn, og det at hun også har vært gründer passer godt til vår profil. I likhet med PR-operatørene er hun vant til å få ting til å skje. Hun bringer med seg ny kompetanse særlig innenfor opplevelsesbasert kommunikasjon og i tillegg har hun et unikt nettverk, sier Petter Thorendahl, byråleder i PR-operatørene.

Henter digital rådgiver fra kundesiden

Byrået styrker også kompetansen innen det digitale og har ansatt Marianne Gamre som ny digital rådgiver. Hun kommer fra NAF, og har tidligere erfaring fra Eniro og Gule Sider, med hovedfokus på digitale flater.

– Jeg har fram til nå kun jobbet på «kundesiden» og jobbet med samme produkt over lang tid. Det har vært veldig lærerikt og spennende. Nå synes jeg det var på tide å jobbe mer prosjektbasert og med mye større variasjon innen fagfeltet, oppgavene og med ulike mennesker, både internt og eksternt. Jeg har et solid inntrykk av PR-operatørene, og gleder meg til å bli en del av gjengen, sier Marianne Gamre.

I tillegg til Madeleine og Marianne, har PR-operatørene også ansatt Nikolai Nordan Riibe, som juniorrådgiver. Nikolai kommer med en mastergrad fra Copenhagen Business School og med erfaring som praktikant og studentassistent fra byråsiden. Det er også fra Copenhagen Business School høstens praktikant, Marie Langebeck, er hentet fra. Hun skal ha praksis hos PR-operatørene i tre måneder.

– Med de disse fire nye kloke hodene på plass, har vi samlet en svært dyktig gjeng i Møllergata som vil fortsette å begeistre og utfordre eksisterende kunder, og helt sikkert overbevise nye kunder om at PR-operatørene vi gi dem gode resultater, avslutter byråleder Thorendahl.

Dette innlegget er skrevet av: